Prisoners

2014. szeptember 14. 20:37 - varenka

prisoners_1410719547.jpg_214x317

Ez egy hosszú film. Abszolút nem vált hátrányára, egy percig sem untam. Igazából annyi filmet nézek, hogy kevés bír teljesen lekötni, de eközben eszembe sem jutott a candy crush, végig megvolt a feszültség. Bevallom, mielőtt elkezdtem nézni, Jake Gyllenhaal miatt aggódtam, valahogy a képeken meg a trailerben olyan idegennek tűnt tőle ez a szerep, de tökéletes volt. Azt is gondoltam előtte, hogy olyan lesz, mint a Taken, amit egyébként szerettem, szóval simán megnéztem volna egy nagyon hasonló filmet lelkesen. Nem olyan, ez sokkal kevésbé akciós, és sokkal inkább thriller, meg pszichodráma. Bejött, na.

Szólj hozzá!
Címkék: film thriller

A bejegyzés trackback címe:

https://haromakobon.blog.hu/api/trackback/id/tr716779389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása